Bicykel SPECIALIZED TARMAC SL7 EXPERT LTD metwhtsil/smk

Viac informácií
*ilustračné foto
Nový Tarmac je navrhnutý tak, aby šiel rýchlo, a nie je žiadne "ak", "keby" a "ale" - Tarmac predstavuje oveľa viac než len aerodynamickú zdatnosť. Vďaka ľahkému rámu Rider-First Engineered™ poskytuje najlepšie možné jazdné vlastnosti bez ohľadu na veľkosť. Takže bez ohľadu na to, čo ste plánovali pre svoj nový Tarmac, je pripravený vám pomôcť dosiahnuť vaše ciele - PR, KOM, alebo víťazstvo. Jedno bicykel, ktorý vládne všetkým.
„Aero je všetko“ - hovoríme o tom už roky a stále je to hnacia sila aj pre nový Tarmac. Pri hľadaní tvarov rúrok pre najrýchlejší rám, ktorý umožňujú pravidlá UCI, sme stránku z vývojovej knihy Venge a využili sme knižnicu tvarov FreeFoil. Vyzbrojení knižnicou optimalizovaných tvarov sme sa obrátili na náš veterný tunel, aby sme tieto tvary začlenili do modulárneho testovacieho kola pre ďalšie testy a overenia. Výsledok? Nový Tarmac je najrýchlejší, ktorý sme testovali. Žiadne kompromisy, iba čistá rýchlosť.
Zatiaľ čo aerodynamika bola pre vývoj Tarmacu a pre vývoj všetkých našich závodných bicyklov prvoradá, stále sme mali na sedadle spolujazdca hmotnosť. Predtým „aero kolesá“ boli vždy ohrozené v hmotnosti - čím viac aero kolesá je, tým viac váži. S novým Tarmacom bolo našou filozofiou desajnu udržať ju na alebo byť pod váhovým limitom UCI bez toho, aby došlo k obetovaniu aerodynamiky. A s pomocou knižnice FreeFoil Shape Library, nástrojov ako je izotopová analýza FEA a tiež trochu toho inžinierskeho šarlatánstva s najlepšími inžiniermi v odbore, sme to dodali.
Pri pokračovaní v hľadaní dokonalého závodného stroja sme použili našu filozofiu Rider-First Engineered™, aby sme zaistili, že nový Tarmac bude doteraz najvyváženejší a najlepšie ovládateľný Tarmac – bez ohľadu na jeho veľkosť. S armádou najlepších svetových testovacích jazdcov z našich troch tímov World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – sme urobili zmeny v Tarmacu na základe tisícok kilometrov na ceste. Vyvážili sme kvalitu jazdy medzi prednou a zadnou časťou, takže aj tie najdlhšie dni v sedle budú aj naďalej pohodlné – to všetko bez toho, aby sme obetovali čokoľvek z legendárneho ovládania Tarmacu a závodných ambícií.
Nový Tarmac, ktorý vychádza z poznatkov Venge, využíva jednoduchú integráciu na vytvorenie čistého a rýchleho kokpitu, s ktorým sa dá ľahko zžiť. Vylepšili sme vedenie káblov pre akúkoľvek konfiguráciu – mechanické radenie, tradičné predstavce, okrúhle riadidlá atď. – to všetko pri zachovaní aerodynamických atribútov. Tieto rovnaké vlastnosti tiež uľahčujú prácu s novým Tarmacom a ľahké je aj cestovanie. Je to výhra pre všetkých.