Výrobcovia / značky
Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?

TOPlist  

Úvod Zákaznícky servis Doprava tovaru

Doprava tovaru

Tovar Vám bude dodaný v rámci SR prostredníctvom :

- kuriérskej spoločnosti 

  • v okamihu expedície zásielky (v poobedňajších hodinách) je Vám zaslaný e-mail o odoslaní zásielky (nezabudnite si kontrolovať vašu spamovu poštu, aby sa predišlo zbytočným komplikáciam). V e-maile je číslo zásielky. Podľa daného čísla zásielky si môžete sledovať, kde sa váš balík práve nachádza.
  • tovar je vám doručený v nasledujúci pracovný deň. Tovar sa doručuje v čase od 9:00 - 18:00h. Presný čas nevieme ovplyvniť, tento závisí od časového rozvozu vášho oblastného kuriéra.
  • v prípade, že vás kuriér nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň.
  • ak Vás na dodacej adrese nezastihne, bude vás kontaktovať na telefóne, ktorý ste uviedli pri objednávke. Ak vás kontaktovať nebude, obráťte sa na najbližšie stredisko (pre Bratislavu platí 02 - 16 877 )
  • prosíme, skontrolujte pri preberaní zásielky stav obalu zásielky. Pokiaľ zásielka vykazuje známky poškodenia, rozbaľte ju iba v prítomnosti dopravcu a skontrolujte jej obsah podľa priloženej faktúry. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať. Za poškodenie obsahu zásielky zodpovedá prepravca a s ním musíte spísať reklamáciu. Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie, či stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi vami a doručovacou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad. Pokiaľ zásielka žiadne vady nevykazuje, nie je dopravca povinný čakať na otvorenie zásielky.

- kuriérskej spoločnosti 

  • do Českej republiky, Nemecka, Rakúska a Maďarska

- Slovenskej pošty - balík na poštu 

  • uloženie na pošte podľa výberu odosielateľa uvedenej na balíku alebo adresnom štítku počas odbernej lehoty bez predchádzajúceho pokusu o doručenie. Podmienkou poskytnutia služby je uvedenie mobilného telefónneho čísla alebo e-mailovej adresy, nakoľko sa zákazník o uložení zásielky na pošte dozvie zo zaslaného SMS/e-mail avíza.
  • prostredníctvom Slovenskej pošty posielame balíky do 100 Eur
  • lehota dodania - druhý pracovný deň od podania zásielky na pošte predávajúcim


Odosielateľ neručí za meškanie zásielky spôsobené prepravnou službou.


- osobný odber v našej kamennej predajni

  • Keď bude tovar pripravený k odberu, zákazník bude oboznámený mailom alebo sms. Tovar je tu rezervovaný max. 7 pracovných dní počas otváracích hodín predajne.


Prepravné a balné

6.1 Spoločnosť BIKEPRO SK, s.r.o. si balné neúčtuje.


6.2 Cena prepravného po Slovensku sa určuje z výslednej sumy objednávky, zo spôsobu prepravy a zo spôsobu platby po všetkých zľavách a to nasledovne (ceny sú s dph) :

 

objednávka do 100 Eur

  • osobný odber  0 Eur
  • slovenská pošta (balík na poštu4 Eur
  • kuriér (Slovensko)   5 Eur
  • kuriér (ČR)  8 Eur, bicykel 18 Eur
  • kuriér (Nemecko) od 20 Eur (záleží od hmotnosti objednávky)

nad 100 Eur - 0 Eur

 

6.3 Prepravné a balné pre dodávky na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov je stanovené individuálne na základe písomnej dohody (mail) medzi kupujúcim a predávajúcim.

 

Do Českej republiky stojí zásielka 8.00 Eur, bicykel 18 Eur.

 

Do zahraničia prepravné vždy hradí zákazník. Tovar prepravuje spoločnosť IN TIME.

 

Naše bankové spojenie :

IBAN : SK84 7500 0000 0040 0160 8016

BIC/SWIFT : CEKOSKBX
ČSOB, a.s., Dolná 12, 974 01 Banská Bystrica, Slovenská republika

 


Cenník pre ostatné krajiny EU :

 

* len po dohode s operátorom na maili

 

Podmienky a možnosť platby za tovar

  • Dobierka - platba kuriérovi, na pošte pri doručení zásielky
  • Prevodom na učet - platba pred odoslaním zásielky na náš bankový účet
  • Platba platobnou kartou - online pri objednávke cez platobný systém GP webpay
  • Hotovosťou alebo platobnou kartou - platba osobne v kamennej predajni