Kolesá ROVAL TRAVERSE 29 CARBON 148 carbon/blk
Skladom
Viac informácií
Traily v našich okolitých lesoch sú rozmanité a rýchle, perfektné pre testovanie svižných kolies ako napríklad naše karbónové Traverse 29. Prudké stúpanie a klesanie fungujú ako inšpirácia pre radikálne designy a čo je najdôležitejšie, dodávajú nám istotu, že prekoná všetky vaše očakávania.
Poďme si povedať niečo málo o tých spomínaných očakávaniach. Zahŕňajú všetko od schopnosti zvládať drancanie a skákanie až po to, že sú dostatočne ľahké, aby bolo možné efektívne šliapať na vrchol akéhokoľvek kopca - a to všetko začína pri ráfiku. Naši vývojári vedeli, že chcú karbón a vďaka nášmu Zero Bead Hook boli schopní rozložiť vlákna cez bočnú stenu a dno ráfika. A keď sa toto skombinuje s vnútornou šírkou ráfika 30 mm, vznikne koleso, ktoré je extrémne odolné voči nárazom s nízkym valivým odporom a neuveriteľnou trakciou. Tiež zistíte, že pomáha predchádzať prudkému zamknutiu riadidiel pri ostrom zatáčaní, a je možné ich rýchlo a ľahko prezuť na bezdušové plášte.
Spolu s celkovou nízkou hmotnosťou, tuhosťou a odolnosťou, bolo ďalšou prioritou pre zapletené kolesá Traverse jednoduchá údržba. Po prvé, sme sa zbavili tých šialených placatých drôtov a korózii podliehajúcich niplov. Ďalej, sme použili 28 lúčov J-Bend, ktoré majú rovnakú dĺžku ako na prednom, tak aj zadnom kolese – to, aby sa dali ľahko vymeniť. A na koniec, nový náboj so širším a vyšším profilom, pre vyššiu tuhosť.
Širší ráfik ovplyvňuje množstvo vecí, ktoré súvisia s jazdným výkonom - lepšie podporujú plášť, aby ste mali väčšiu istotu a priľnavosť a umožňuje vám jazdiť nižšie tlaky, ktoré pomáhajú rozprestierať nárazy do väčšej plochy, čím je redukované riziko zničenia. A keď toto skombinujete s rozmerom 29, skončíte s párom zapletených kolies, ktorý je neuveriteľne tuhý, rýchlo akceleruje a navyše stúpanie a klesanie zvláda ľavú zadnú.
Po navrhnutí ráfika sme zostali pri našej ľahkej a odolnej konštrukcii a preto sme použili náboje DT Swiss 350 Classic s 28 lúčmi DT Swiss Competition Race a niply Pro Lock. Vnútri nábojov nájdete zapuzdrené kazetové ložiská s rohatkou s 36 zubami, pre rýchlu akceleráciu. Tiež sme si chceli byť istí, že včas odstránime rôzne nepresnosti, ktoré stroje nevidia a preto sú tieto kolesá zaplietané ručne.
Každá sada kolies je dodávaná s 11 rýchlostným orechom SRAM XD, bezdušovými ventilmi a páskou pre ľahký prechod na bezdušové obutie. *Prosíme, berte na vedomie, že orechy je možné zakúpiť samostatne.
- Typ ráfika:
karbónový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpätková konštrukcia. Dizajnové prevedenie – čierna grafika pod priehľadným lakom
- Materiál ráfika: karbón
Šírka ráfika: 30 mm (vnútorné)
- Spôsob zapletania predného kolesa: Dvojité kríženie
- Spôsob zapletania zadného kolesa: Dvojité kríženie
- Počet lúčov: 28 vpredu a 28 vzadu
- Typ lúčov: DT Swiss Competition Race J-bend
- Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal
- Náboj predného kolesa: DT Swiss 350 Classic, 28h, pevná os 15x110mm, 6 skrutiek, vrátane koncoviek 15x110mm 19mm OD.
- Náboj zadného kolesa: DT Swiss 350 Classic, 28 dier, rohatka s 36 zubami, vrátane rýchlostného orecha SRAM XX1 XD.
- Obsahuje 31 mm OD koncovky na predný náboj.
- Typ ložiská: Uzavretá kazeta
- Každé koleso má aj bezdušový ventil, aby bolo trochu jednoduchšie prejsť na bezdušový systém.
- Spôsob montáže: ručne postavené
- Celková hmotnosť páru zapletených kolies: 1 800 g
Poďme si povedať niečo málo o tých spomínaných očakávaniach. Zahŕňajú všetko od schopnosti zvládať drancanie a skákanie až po to, že sú dostatočne ľahké, aby bolo možné efektívne šliapať na vrchol akéhokoľvek kopca - a to všetko začína pri ráfiku. Naši vývojári vedeli, že chcú karbón a vďaka nášmu Zero Bead Hook boli schopní rozložiť vlákna cez bočnú stenu a dno ráfika. A keď sa toto skombinuje s vnútornou šírkou ráfika 30 mm, vznikne koleso, ktoré je extrémne odolné voči nárazom s nízkym valivým odporom a neuveriteľnou trakciou. Tiež zistíte, že pomáha predchádzať prudkému zamknutiu riadidiel pri ostrom zatáčaní, a je možné ich rýchlo a ľahko prezuť na bezdušové plášte.
Spolu s celkovou nízkou hmotnosťou, tuhosťou a odolnosťou, bolo ďalšou prioritou pre zapletené kolesá Traverse jednoduchá údržba. Po prvé, sme sa zbavili tých šialených placatých drôtov a korózii podliehajúcich niplov. Ďalej, sme použili 28 lúčov J-Bend, ktoré majú rovnakú dĺžku ako na prednom, tak aj zadnom kolese – to, aby sa dali ľahko vymeniť. A na koniec, nový náboj so širším a vyšším profilom, pre vyššiu tuhosť.
Širší ráfik ovplyvňuje množstvo vecí, ktoré súvisia s jazdným výkonom - lepšie podporujú plášť, aby ste mali väčšiu istotu a priľnavosť a umožňuje vám jazdiť nižšie tlaky, ktoré pomáhajú rozprestierať nárazy do väčšej plochy, čím je redukované riziko zničenia. A keď toto skombinujete s rozmerom 29, skončíte s párom zapletených kolies, ktorý je neuveriteľne tuhý, rýchlo akceleruje a navyše stúpanie a klesanie zvláda ľavú zadnú.
Po navrhnutí ráfika sme zostali pri našej ľahkej a odolnej konštrukcii a preto sme použili náboje DT Swiss 350 Classic s 28 lúčmi DT Swiss Competition Race a niply Pro Lock. Vnútri nábojov nájdete zapuzdrené kazetové ložiská s rohatkou s 36 zubami, pre rýchlu akceleráciu. Tiež sme si chceli byť istí, že včas odstránime rôzne nepresnosti, ktoré stroje nevidia a preto sú tieto kolesá zaplietané ručne.
Každá sada kolies je dodávaná s 11 rýchlostným orechom SRAM XD, bezdušovými ventilmi a páskou pre ľahký prechod na bezdušové obutie. *Prosíme, berte na vedomie, že orechy je možné zakúpiť samostatne.
- Typ ráfika:
karbónový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpätková konštrukcia. Dizajnové prevedenie – čierna grafika pod priehľadným lakom
- Materiál ráfika: karbón
Šírka ráfika: 30 mm (vnútorné)
- Spôsob zapletania predného kolesa: Dvojité kríženie
- Spôsob zapletania zadného kolesa: Dvojité kríženie
- Počet lúčov: 28 vpredu a 28 vzadu
- Typ lúčov: DT Swiss Competition Race J-bend
- Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal
- Náboj predného kolesa: DT Swiss 350 Classic, 28h, pevná os 15x110mm, 6 skrutiek, vrátane koncoviek 15x110mm 19mm OD.
- Náboj zadného kolesa: DT Swiss 350 Classic, 28 dier, rohatka s 36 zubami, vrátane rýchlostného orecha SRAM XX1 XD.
- Obsahuje 31 mm OD koncovky na predný náboj.
- Typ ložiská: Uzavretá kazeta
- Každé koleso má aj bezdušový ventil, aby bolo trochu jednoduchšie prejsť na bezdušový systém.
- Spôsob montáže: ručne postavené
- Celková hmotnosť páru zapletených kolies: 1 800 g